Re: Rozerwalo mi plyte w napedzie DVD

Autor: Bucz (bucz_at_@NOSPAMIX@@go2.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 22:09:01 MET DST

> 1) Czy takie wypadki z rozrywaniem płytek się zdarzają?
> ( napęd DVD firmy LG.)

w szajsungach to normalka w lg nie slyszalem
moze plytka byla jakas niewywazona>? nowa czy urzwales jush jej
wczesniej

> 2) O ile się orientuję to chyba nie ma przeciwwskazań do używania
płyt
> CD-ROM w napędach DVD?

nie, nie ma
rozbierz naped i oczysc z odpadkow powinno dzialac jak lasera nie
porysowalo

jak sie nie znasz to daj zaufanemu kumplowi ktory sie zna

--
                         ...a ty kim jesteś by mnie oceniać...
                               Bucz powered by FirePunch