Ripper do DVD

Autor: Pawel Grochowski (pawelg17_at_wp.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 21:27:16 MET DST

Witajcie
Ostatnio kupilem duzy twardy dysk i w zwiazku z tym mam pytanie
Poszukuje jakiegos dobrego rippera ktorym bym mogl zgrac plyte dvd na
twardziela w calosci. Chodzi mi o to ze tego filmu nie chce kompresowac
tylko go zgrac na twardziela zeby pozniej go sobie obejrzec.
Ripper tem musi wszystko zgrywac lacznie ze wszyskimi napisami i
materialami dodatkowymi ( taka jakby kopia plyty) tak ze potem bym tylko
odtwarzal np. z PowerDVD
Co byscie polecili ???

Pozdrawiam
Pawel