Re: iiYama MF901U - 19"

Autor: Daniel Lisowski (danlis_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 13:47:50 MET DST

Użytkownik "Sebol" <lobo_at_space.pl> napisał w wiadomości

> wszystko gra - musisz sie tylko przeanalizowac czym rozni sie symbol:
> MF901U
> MA901U

hmm
na www.bazaplus:
MF901U - cena: 1134,6 (brutto)
MA901U - cena 1832,44 (brutto)
na http://www.toncolor.com.pl
MF901U - cena 1855 (netto)
MA901U - cena 1760 (netto)

No to kurcze nie tak bardzo wszystko gra...
Wlasnie dlatego mnie zastanawia ze jest az TAKA roznica - chyba ze na
toncolor sie pomylili - ale z drugiej strony za monitor o takich parametrach
1134 to troche za malo....
Kurcz.. sam juz nie wiem... chyba zamowie i sie okaze ;)
Pozdrawiam
Daniel