Re: winda

Autor: MarkX (markv_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Aug 2002 - 13:03:56 MET DST

dziekuje Ci za odpowiedz , a wszystkich innych wielce urazonych przepraszam
za pytanie. Nie wiedzialem o istnieniu grupy pl.comp.os.ms-windows.win9x ,
wiec za najblizsza odpowiednia tematowi grupa wydawala mi sie ta wlasnie.
Kazdy ,ktory poniosl w wyniku mojej pomylki jakies straty moralne ,niech
wysle na priva adres. Bede wysylal po piwku ,jako rekomprensate za stresy.
Osobnikowi o xywie r05u$ wysle nawet czteropaka.

--
pozdrowienia
MarkX