Komp padl - dlugie

Autor: Glootech (Glootech_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 21:46:20 MET DST

Witam!

Moj komp to : Duron 850MHz, MSI K7T Turbo Limited, 384MB Ram, GF2MX,
SB Live!, BIV 60GB, K.Sieciowa, CD-Rom, Stacja dyskietek, procesor
chlodzi Volcano 7+, a dzwigal to 300W zasilacz Codegena. Pewnego
"pieknego" dnia gdy zamontowalem moj nowy procesor Athlon 1700+ w
pelni uradowany uruchomilem machine lecz moim oczom ukazal sie
A1100+. Bez zbytniej paniki wszedlem do biosu i zmienilem sztywne
ustawienia mojego Duronka na Auto oraz sprawdzilem temperature
procesora ktora wynosila 55 stopni. Uruchomilem ponownie komputer(
FSB bylo ustawione na 133MHz, taktowanie pamieci rowniez auto ) i
niestety nie zobaczylem juz nic :-( Komputer zrestartowalem jeszcze
kilka razy jednak nic to nie dalo. Wyjalem Athlona, na jego
powierzchni nie bylo zadnych widocznych uszkodzen. Lekko roztrzesiony
zabralem sie za montowanie durona, ktory takze nie dal zadnych oznak
zycia!:-(. Zalamalem sie tym faktem jednak postanowilem zaniesc
komputer do specjalisty, ktory po krotkim rozeznaniu stwierdzil, ze
to zasilacz. Odlaczylem cd-rom i rzeczywiscie komputer zaczal dzialac
100% stabilnie jednak tylko z duronem, athlon nadal milczal. Wczoraj
dotarl do mnie nowiusienki zasilacz Enlighta 300W. Po podlaczeniu
komp pieknie wstal (wciaz na duronie), windows sie uruchomil lecz po
kilku resetach juz nie bylo tak wesolo. Przy ladowaniu systemu komp
wieszal sie. Pomyslalem, ze te resety mogly zle wplynac na windoze i
postanowilem sformatowac dysk i ponownie zainstalowac system. Podczas
uruchomiania kompa z dyskietki startowej ten wieszal sie w
przypadkowych momentach. Wyciagnalem wszystkie bebechy, w kompie
zostala tylko karta graficzna, dysk i flopp. Sytuacja wciaz wygladala
tak samo. Poszedlem do kolegi i zamontowalem jego dysk, karte
graficzna i ram (dysk byl czysty, w pelni sprawny) lecz bylo wciaz
tak samo. Nie mam pojecia co sie moglo stac jednak jestem na 80%
pewien, ze to plyta glowna. Chcialem jednak opisac cala te sytuacje
ne tej grupie sadzac, ze moze mi ktos cos doradzic. Z gory dziekuje
za rady.

--
|Men only think about the past right before their death, as        |