Re: karty DVB

Autor: \) \( (no_at_email.available)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 21:04:16 MET DST

ja mam Technisat SkyStar2

"Szak" <szak_at_go2.pl> wrote in message news:ak8cci$2oo$1_at_news.tpi.pl...
> Spróbuje jeszcze raz zadać pytanie, poprzednie przeszło bez echa, chyba
jest
> małe zainteresowanie problemem.

krotko mowiac grupa jest chyba zacofana technologicznie

> Czy ktoś posiada i korzysta z karty DVB PCI która
> zawiera kompletny odbiornik sygnału satelitarnego DVB zdolny do odbioru
> cyfrowych kanałów telewizji satelitarnej oraz transmisji danych..
Inetresuje
> mnie karta Satelco DVB-s intro PCI oraz trochę mniej Technisat Sky Star 2.
> Jak sprawuje się to w praktyce, jaka jest jakość obrazu,

jakosc niektorych kanalow jest /powalajaca/ na poziomie DVD
np ZDF, SAT1, KABEL1 nadaje filmy w trybie Progressive 16:9 :))))) w pelnej
rozdzielczosci 720x576 z dzwiekiem AC3 :))))))))))

czy programy da się
> odkodować,

w SkyStar2 nie da sie, albo jestem nie zorientowany

>jak działa usługa "CASABLANKA" do odbioru internetu.

nie wiem

> Będę
> wdzięczny za uwagi, gdyż reklamom za bardzo nie ufam.
> Pzdrowienia
>
> PEHA

z tymi kartami jest jeden problem...... GRZEJA sie jak FIX, juz kiedys tutaj
ktos o tym pisal, ......moja tez zionie goracem, ale to w niczmu nie
przeszkadza, mam to karte juz prawie 2tyg, chodzi praktycznie non-stop, ani
razu nie bylo z niczym problemu
jak chcesz bawic sie w piractwo to kup sobie klona SkyStar1, tyle ze sa
prawie 2x drozsze.

pawel