Odp: Do posiadaczy Lexmarków Z35 lub Z45

Autor: Doman (DomansMail[NoSpam)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 18:03:31 MET DST

Użytkownik -=Przemek=- <cornhole_at_darmo.alter.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ak87gj$iar$1_at_news.tpi.pl...
| Widziałem gdzieś czarną głowicę do Lexmarka Z45, której wydajność sięga
| podobno 1500-2000 stron. Chciałbym więc zapytać właścicieli Lexmarka, czy
| prawda. Ile średnio stron wydrukować może czarny atrament do Lexmarka Z45
| (lub Z35)?
| Jakie są Wasze wrażenia z pracy z tymi drukarkami? Zastanawiam się nad
| kupnem i nie wiem jeszcze czy HP845 czy może Lexmark.

Lexmarkow ogolnie bym nie polecal... Sa prawie w 100% z plastiku :P Sa
tanie i dodawanie do wiekszosci zestawow komputerowych. Szybko staja sie
"klekotkami" i tusz tez szybko schodzi(szczegolnie ten napelniany).
Natomiast polecam wszelakie HP i Epsony.
Doman.