SyncMaster 755DFX + Quadro2 MXR za 650 PLN :)

Autor: Marcin Dariusz Ozdzinski (mozdzins_at_mion.elka.pw.edu.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 13:18:54 MET DST

Witam !!!
Tyle wlasnie zostawilem celem zakupu w Media Markcie w piatek.Sceny jakie
tam sie odbywaly przed otwarciem nadaja sie do Monty Pythona.
Samsung jest bez polskiego OSD wyglada na partie do Rosji ale po zmudnej
kalibracji geometrii chodzi OK, w kazdym razie mam na niego 3 lata
gwarancji.
Kupilem karte Typhoon Matrix 2MX z TV outem przelutowalem rezystorki 45-44
46-47 49-48 i mam Quadro 2 MXR :)) Karta jest juz niemloda ale stosunek cena
jakosc raczej nie do pobicia . Obraz o niebo lepszy niz z PixelView MX 400
przy zblizonych osiagach a podkrecilem ja na 190/190 i chodzi.Pamieci na niej
sa 6 ns SEC co ciekawe radiator na kosci jest bez wentylatorka a po godzinie
Unreala 1024x768 max detali nie jest "parzacy".Zeszlifowalem wprawdziw spod
radiatorka i posmarowalem siliconem H.
W kazdy mrazie niech ktos znajdzie cos o porownywalnym koszcie i podobnych
osiagach.
W kazdym razie zmiana z 6 letniej 14 i grafiki na plycie i815 jest
powalajaca :)
P.S. Monitory bedzie mozna kupic dzis na Batorego a jutro pewnie na
Wolumenie.Cale stado handlarzy sie na nie rzucilo :)))Podobno to i tak nic w
porownaniu do tego kiedy w Tesco wyprzedawali Optiview 17 za 299 PLN :))