Re: monitor lcd czy crt ?

Autor: Mariusz Smolinski (mariusz.smolinski_at_edipresse.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 14:57:46 MET DST

>Dzisiejsze monitory LCD dobrej firmy w pelni spelniaja wszystkie normy,a
>obraz w nich jest jasny i ostry,nie meczy wzroku, nie wspominajac
>juz o walorach estetycznych np.mozliwosc zawieszenia na sciane.
>Zgodze sie tylko z jednym ze sa.... drogie,ale czy zdrowie oczu nie jest
>warte takich pieniedzy?
>Polecam monitor z dvi,mozliwoscia zawieszenia na scianie i obracanym
>ekranem.

Witam!

Wlasnie nabylem 5-dni temu (LCD) Samsunga 152T za rozsadne pieniadze
(2400) z opisywanymi powyzej dodatkami tj.( dvi, wieszak na sciane). I
jestem w lekkim szoku. Zero smuzenia (jako firma w poruwnaniu do Soniaka
w podobnej cenie) oraz (jak dla mnie) niesamowity kontrast.
Oprogramowanie zawiera calkiem niezly kolor managment , a monitor -
 geometrie obrazu + dostrajanie wejscia analogowego. A ze nosze okulary
, daje sie odczuc lepszy komfort (jak na te 5 dni pracy) w porownaniu do
monit. CRT ( w pracy).

Pozdrawiam