Re: drukarka laserowa-jakosc, cena ?

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_2com.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 12:06:11 MET DST

Użytkownik "md" <poczta_at_nowawiesc.pl> napisał w wiadomości

> Nie chodzilo mi koniecznie o HP (). Wchodza w gre wszystkie firmy.

Polecam Samsung ML-1210. Mam ją rok czasu w firmie i nigdy jeszcze mi
kartki nie wciągnęła ;->. Regeneracja tonera 70 zł (nowy bęben 250
zł/2500 kartek). 600 DPI, 12 ppm., 8 MB RAM, USB+LPT, druk tylko GDI,
dodatkowe wyjście dołem na sztywny papier albo folię (ale nie karton),
dwa podajniki papieru (ten drugi autosense, np. na koperty). Wyjątkowo
szybki druk grafiki - 100 MB plik grayscale w kilkanaście sekund, Word i
Excel 10-12 ppm). Bardzo sensowne i bezproblemowe sterowniki, do
systemów 9x/Me/NT/2000/XP, RedHat 6.0 (!) oraz MacIntosh od wersji 8.0.
Licznik wydrukowanych stron. Nagrzewanie 30 sekund, potem 5 minut
słychać wentylatorek. Jest mała, zgrabna, cicha i nie śmierdzi ozonem.
Aktualna cena: 850 zł brutto. Ogólnie - w tej cenie zupełna rewelacja, a
na pewno na głowę bije dużo droższą i po prostu brzydką konkurencję spod
znaku HP ;-).

Więcej http://www.samsung.pl, a tutaj pełen test i recenzja:
http://hwreviews.netscape.com/hardware/0-2375165-405-6164607.html.
W CNET zebrała 9 punktów na 10 możliwych. Z wnioskami recenzenta zgadzam
się w zupełności i zupełnie nie rozumiem, czemu jest ona tak mało
popularna na naszym rynku. . .

M.