Re: Problem z kartą graficzną

Autor: Marek Szopinski (news_at_mssoft.com.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 09:06:41 MET DST

BIOS jest niezbędny bo stary obsługuje procesory do 1600+, a nowy do 2000+.
Używam procesora 1800 więc nie bardzo mam wybór. Po drugie - zainstalowałem
sobie tymczasowo jakąś kartę biurową Geforce MX400 i system pracuje
stabilnie. Oznacza to, że na 90% problem dotyczy karty graficznej.
Przypuszczam, że nie służy jej wymiana danych z ciut szybszym prockiem, albo
to tylko zbieg okoliczności, że tak się stało. Dużo do myślenia dał mi fakt
odmowy pracy karty na najnowszych driverach. Sypie się ona wtedy zaraz po
zalogowaniu do systemu i zawsze błąd powoduje jakiś DLL z G550 w nazwie. Po
drugie zjawisko ma charakter postępujący, a to już raczej jest winą
hardware'u. Obecnie wogóle nie da się pracować z tą kartą - no może góra 5
minut.

Marek