Re: nagrywarka Lite-on 40x.....

Autor: WiTEK (kwitkows_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 24 Aug 2002 - 08:17:14 MET DST

Ambersil <mr_ambersil_at_interia.pl> napisał(a):

> dlaczego klapka dość
> wolno się wysuwa (np. w stosunku do CD-ROMU Asusa 50x)

Mam Lite-On 32x/12x/40x i Asusa 40x. Tacka wygrzewarki wysuwa się mniej
więcej z takża samą prędkościa co Asusa, tylko że nagrywarka robi to później
niż cedek (od wciśnięcia przycisku).

> Do czego jest potrzebny kabelek Audio w Nagrywarce kiedy mam już DVD
> podłączone do karty muzycznej ?

Teraz już do niczego skoro używasz do tego dvd. Kiedyś próbowałem podłączyć
jednocześnie do karty muzycznej audio z cd i cd-rw ale coś mi trzeszczało
więc zrezygnowałem.

WiTEK