Re: botowanie okrojonego Deskpro 4000

Autor: cube (NOSPAMcube2_at_2com.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 22:57:50 MET DST

Użytkownik "Wojtek" <nick0000_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie odpowiem wprost bo nie wiem, ale w IBMach w biosie jest opcja
> "keyboardless operations", poszukaj czegoś podobnego a kłopot
> klawiatury będziesz miał z głowy.

Niestety te komputery nie maja biosu. Zamiast tego jest partycja na dysku
gdzie trzymane sa potrzebne informacje. Dostep do tego jest przez soft
Compaqa w ktorym jednak nie znalazlem niczego co pozwoliloby mi uruchomic
maszyne bez tych komponentow.

> Z grafiką może być gorzej ale
> ostatecznie możesz wsadzić tam jakieś muzealne S3 na PCI na 15

Wlasnie takie muzealne virge tam siedzi a problem jest w tym ze mi ono
niezwykle potrzebne do drugiego komputera :)