Re: Abit BE6-II & Seagate 40GB UDMA100

Autor: Smoq (smoq__at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 22:55:32 MET DST

Użytkownik "<< eMKa >>" <emka_at_alert.pl> napisał w wiadomości
> Ostatnio miałem spore problemy właśnie z nowym biosem do BE6 II, skończyło
> się na podłączeniu dysku do IDE bo nie chciało nic działać (uszkadzał
> większe pliki). Stało się nagle po wgraniu chyba przedostatniego biosu (i
po
> co mi to było????).

Mialem kiedys taka plyte. Z podpieta do HPT Barracuda I smiecil czasem przy
zapisie na dysk (np. przy kopiowaniu skopiowany plik roznil sie od
kopiowanego). Po zmianie dysku na Barracude II padlo mi ich kolejno 5 szt.
(sic!) w 2 m-ce (i nie byla to wina zasilania bo w miedzyczasie zdesperowany
zmienilem zasilaczs). IBM z seri ICL przy pierwszej probie dostepu do dysku
wieszal system (na standardowym sterowniku z plyty, podobnie jak Barracudy,
dzialal ok). Za to dyski WD zarowno z serii BB jak i AB oraz EB dzialaly bez
zadnych problemow i na standardowym kontrolerze jak i na HPT.
Wyglada, ze byc moze HPT gryzie sie z tym dyskiem.

Smoq