Re: odczucia dvd

Autor: Paweł 'Dziku' Spychalski (dziku_at_dzikie.net)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 22:50:03 MET DST

> mozecie mi napisac swoja opinie , jaka jest jakos dvd i wogole czy oplaca
> sie dac 200zl na dvd , 200zl na glosniki , i kupic jeszczer jakiegos sb
> live???/
> Jakie bede odczucia przy tym "tanim kinue domowym" :)

Prawdę mówiąc, to średnie. Co prawda lepsze niż z TV, ale tylko jak
podłączysz kompa pod TV. Co do dźwięku, to będzie średnio na jeża. te
wszystkie subwooferki z głośników komp. są raczej mało warte. O ile na
początku wydaje się że fajnie grają, lecz wystarczy usłyszeć nawet cienki
subwoofer z prawdziwego zdarzenia i już wie się że czegoś brakuje. Poza tym,
byś musiał kupić Live 5.1 i zestaw głośników 5.1 aby to serio działało.

--
Pozdrawiam,
Paweł Spychalski aka Dziku