Pomocy-nagrywarka-sesje itd

Autor: Bzaku (bzaku_at_poczta.fm)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 22:44:42 MET DST

Po pierwsze witam grupowiczow.To moj pierwszy.
Mam problem takiej tresci:
Mam pytke RW (700MB)na ktora nagralem sobie jakies 500MB.Nie zapisywalem
obrazu ani podobnych rzeczy,i za jakis czas dogralem sobie do niej
30MB.Teraz sa na niej trzy sesje z tym ze widze tylko dwie ostatnie (po
dograniu te 30MB zostaly jakos podzielone).Nie moge odczytac danych z
pierwszej sesji.Nie wiem co jest grane.Przejrzalem helpa (uzywam Nero
5.....i W2000) i tam jest jaki FAQ odnosnie tego ale nie moge zrobic nic z
tych rzeczy ktore oni proponuja.Pomozcie,mam wazne dane na tej pierwszej
sesji.
Serdecznie pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.
Bzaku