Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 22:16:01 MET DST

On Fri, 23 Aug 2002 12:06:48 +0200, "news" <Wagram1806_at_ms-news.pl>
wrote:

>Lepiej? To wcześniej było gorzej z Twoim poczuciem humoru?
Nastepny obrazony?
Jesli chodzi o sformulowanie "wypasiony" - wyajsnilem o co mi chodzi.
Jesli to Cie urazilo - to przepraszam - nie bylo to moim celem.

Jesli natomiast chodzi o moje rozbawienie postami Peliego to smiesza
minie ludzie, ktorzy nie potrafiac sensownie argumentowac uciekaja sie
do zlosliwych przytykow - nie uwazasz ze to zaniza poziom dyskusji?

Pozdrawiam
GLide

PS. Jesli dalej jestes obrazony to jest mi przykro.
Ps2.Jesli denerwuje Cie ta dyskusja to po prostu nie czytaj jej - byc
moze jej poziom nie bedzie wyzszy niz teraz, a wrecz moze byc jeszcze
gorzej, nad czym ubolewam.