Re: LG FLATRON 795 FT plus czy Samsung SyncMaster SM 757DFX

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 19:23:54 MET DST

> Ja wybrałbym Samsunga - bardziej ufam tej marce.

ja nie ufam nikomu:)

> Poza tym, monitor Samsunga ma mniejszą plamkę (.20mm a nie .24mm),
> większe pasmo przenoszenia sygnału wizji (250MHz a nie 203MHz),
> prawie takie same szybkości odświerzania przy rozdz. 1200x1000
> (85Hz) i do tego mniejszy pobór mocy (90W nie 130W jak LG).
> Jednym słowem - z tych dwu, na pewno Samsung!

ble, ble, ble - mozna znalesc nawet wiecej na samsung.pl - ale lepszym
wyborem jest szajsung? dlaczego? poniewaz flatron 795FT wyszedl za czasow
samsunga 700, potem swiat przeszedl na przod o rok, samsung wydal nowy
monitor a lg nie, lg jest w tym przypadku "starszym modelem"

> Pamiętajcie panowie, że firma LG czyli "Lucky Goldstar"
> (dawniej Goldstar) zmieniła nazwę bo miała wielkie problemy
> z jakością swoich wyrobów kojarzonych z największym badziewiem
> koreańskim. LG jest nowym znakiem handlowym który próbuje sobie
> zrobić renomę. Samsung od zawsze był liderem elektronicznym
> i jest w czołówce wyścigu jeśli chodzi o pamięci półprzewodnikowe.

i jest mocno zwiazany z daewoo w korei, a ostatnio te samochody sie nie
sprzedaja... a i mi pad cdrom samsunga - nie kupowac

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//      Jesus SAVES!      \\