Re: MSI K7T266 Pro2 - czego jej brakuje?

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 19:17:11 MET DST

> Mam już "wiekową" płytę MSI w której nie podoba mi się pomiar
> temperatury procka (mam podejrzenia że mi się przegrzewa...)
> i chciałbym ją sobie wymienić na nowszą...

ja bym jednak sprawdzil temp procka czym zewnetrznym i porownal ze
wskazaniami plyty

> Zastanawiam się jaki "ficzerków" tej płycie brakuje,
> które mógłbym wykorzystać po wymianie... Kupując nową
> płytę mógłbym wybrać taką, która ma coś wiecej z nowszych
> ficzerków...

mozesz czekac na kt400 - agpx8, ATA133, pamieci DDR333 ale tak wlasciwie to
jej nie wykorzystasz...

> Wiadomo - stary chipset KT266A, pracujący z zegarem max 133
> (podwojony daje 266). Nowsze płyty wykorzystują jak się
> zorientowałem chipset VIA KT333, obsługujący zegar FSB 166
> (podwojony do 333). Ale jak sądzę tego nie potrzebuję

kt333 obsluguje fsb 166 tak jak kt266a:)

> bo procek i pamięć DDR ze starej płyty nie chcę wymieniać
> a one i tak pracują z max zegarem 133...
> Jaki konkurencyjny chipset do KT333 warty jest uwagi?

jezeli masz 266a to nie

> AGP 4x już mam teraz na karcie video ASUS 7700 GeForce2 GTS
> Więc co jeszcze mogłoby się przydać?

nowa karta graficzna?

> Jedyne co mi przychodzi do głowy to USB 2.0, ale też nie
> mam żadnych urządzeń co mogłyby to wykorzystać...
> Wewnętrzna nagrywarka. Kamerka działa na USB 1, więc?

wiec nie ma jak narazie sensu zmieniac plyty...

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//      Jesus SAVES!      \\