ATI RAGE PRO - TV IN/OUT

Autor: kamilllo (kamilllo04_at_go2.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 18:48:14 MET DST

Witam

Czy ktoś z grupowiczów może posiada karte graficzną wyprodukowaną
przez ATI TECHNOLOGIES INC. (1997) an bazie chipisetu
          3D RAGE PRO AGP 2X
Karta ta posiada oprócz standardowego wyjście na monitor, także 3 inne
gniazda, które są opisane w sposób następujący: A/V IN, CATV, A/V OUT.
Może ktoś z grupowiczów wie co to są za gniezda, tzn. za pomocą
jakiego kable można je połączyć z TV i anteną.
A może ktoś ma kartę o podobnych gniazdach.

Posiadam jej zdjęcia i mogę je udostępnić, ale nie mam w tej chwili
żadnego servera, więc tylko via mail.

Osoby mogące mi w jakikolwiek sposób pomóc proszę o kontakt na priv
(kamilllo04_at_go2.pl).

Pozdrawiam i za wszelką pomoc dziękuje

kamilllo