Re: ... ile można dyskutować o TVout?

Autor: L.S.W (soplic_at_ks.home.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 18:35:48 MET DST

On Fri, 23 Aug 2002 15:14:21 +0000 (UTC), " patch"
<sicil_at_NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

>Bynajmniej nie, czepiam się bo akurat mam na to papier:)

Zolty ;)? Szafowanie okreslenimi typu "lamer" gdy samemu nie ma sie
zbyt wielkiego pojecia o czym pisze jest wlasnie ..... no czym?

>W momencie gdy kostki Chronotela i BTC mają na wyjściu pasmo wizji dochodzące
>do 7-8 MHZ i przekracza to możliwości toru wizji zwykłego TV (a tymbardziej
>cyfrowych TV ) to jedyną istotną różnicę w jakości user widzi po przełączeniu

Co to znaczy cyfrowy TV??? To ze od pewnego miejsca w TV jest
obrobka cyfrowa nie upowaznia do nazywania TV cyfrowym .
Bo sygnal wejsciowy jak na razie jest analogowy.

>się z composite na s-video.

Bardzo ciekawe, bo jakos widac roznice miedzy ukladami Philipsa,
Chrontela , BT czy uznawanego za najlepszego obecnie Conexanta.
Co jeszcze ciekawsze wszyscy porownujacy karty TV widza roznice.\

Pozdrawiam
Lukasz "Soplic" Wojcicki

P.S Argument ze pasmo przekracza parametry TV jest rownie trafny jak
to ze dwa monitory o takich samych parametrach na papierze dadza taka
sama jakosc obrazu. I jeszcze jedna sprawa: jak to jest ze mimo
przekroczenia parametrow TV obraz np: z dobrej klasy odtwarzacza DVD
nawet przez s-video jest lepszy niz z karty graficznej?