Drukuje puste kartki...

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 17:22:23 MET DST

Drukarka Lexmark 5700 ma nowy tusz i praktycznie z dnia na dzień
przestała drukować, zintegrowana z pojemnikiem głowica zachowuje się
jakby drukowała, ale wychodzą czyste kartki.
Wiem, wiem, nikt mi nie kazał kupować Lexmarka ;) ale jakoś chodziła bez
problemów przez 5 lat.
Reinstalacja sterowników i programowe czyszczenie dysz nic nie dało.
Próbowałem poszukać rozwiązania w internecie, ale bezskutecznie.
Z góry dziękuje za wszelkie sugestie.

Luc