Re: Abit BE6-II & Seagate 40GB UDMA100

Autor: Janko Wisniewski (jan28ko_at_kki.net.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 17:27:26 MET DST

Użytkownik "Robert Jaworski" <jawrob11_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ak5j5r$5rl$1_at_news.gazeta.pl...
> Witam!
> Mam juz dosc walki z ta konfiguracja....
> Czy jedyne wyjscie jest zmiana plyty lub kontolera bo HPT-366 niestety nie
> dziala mi w dalszym ciagu...
> Zaladowalem nowy bios z www abita beh-70 no i kicha ..system laduje sie w
> dalszym ciagu bardzo powoli wrecz w nieskonczonosc a dysk o malo co sie
nie
> zajezdzi..:(((
> Mieliscie taki przypadek?
>
> Pozdrawiam!
>
> Jawor

Plyty SOYO tez mialy cos takiego. W tamtym wypadku chodzilo o nie zgranie
sterownikow z wersja biosu (tzn. bios i steronik musi byc w tej samej
wersji). A poza tym w SOYO (6BA+IV) nie zawsze najnowszy bios był najlepszy.
Najlepsza wersja byla wersja 3 (z pieciu ktore wyszly).

maci

http://www.gazeta.pl/usenet/