Re: P4 i plyta glowna....

Autor: Juliusz Kornaszewski (Juliusz_Kornaszewski_at_idg.com.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 17:17:52 MET DST

Witam,

> : W jaka plyte gl... najlepiej zaopatrzyc P4 2,26 .....??
> :
> : Myslalem o ABIT IT7E ( na Intel 845E...) .........
>
> Mam MS 845 Ultra i mimo kilku niedoróbek jestem w sumie
> zadowolony, ale to stosunkowo stara płyta (jedna z pierwszych
> na i845D) - nowsze pewnie są lepsze.
> Dziś gdybym kupował płytę kupiłbym pewnie IT7 albo BG7

IT7 to świetna płyta i należy raczej zapomnieć o argumentach typu Abit jest
do bani i tym podobne. Co prawda nie wiodło im sie w ostatnich dwóch
latach,ale ich nowe modele są naprawdę porządnie zrobione, wydajne i
przemyslane konstrukcyjnie. Polecić można także nieśmiertelne Asusy, nie
zapominajcie o nowej płycie VIA na P4X400 - cud miód, Soltekach, nowym
Chaintechu serii Apogee (złocony radiator i złącza - serio) oraz nowej i
bardzo dobrej płycie na SiS648 MSI 648 MAX.

--
pozdrawiam
Juliusz Kornaszewski