Hmmm... Problem

Autor: TakaSHI (takashi_at_wp.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 15:58:20 MET DST

Kiedys juz na grupie opisywalem problem z moim komputerem, lecz nikt mi nie
odpowiedzial. W skrocie polegal na tym ze komputer sie wieszal w okreslonych
miejscach. PRzez to nie dalo sie pracowac na komputerze, bo np. nie mozna
bylo zainstalowac sterownikow. Kombinowalem, kombinowalem, az zainstalowalem
dosa :), wszystko pieknie, zainstalowalem przegladarke arachne, i gdy
chcialem zobaczyc na jakim przerwaniu jest moja karta sieciowa, sciagnalem
programik doctor hard. Przy okazji uruchomilem test. Na jakims punkcie
komputer resetowal sie tak samo jak przy wczesniejszych problemach. Wiec
wlaczylem krok po kroku w tescie aby zobaczyc co powoduje reset. Oto taka
pozycja: ISDN CAPI, WINSOCK, fossil drivers. Hmm.. niestety nie mam pojecia
co to moze byc, czy ktos moze mi pomoc i powiedziec, co ewentualnie moze
stwarzac problem, co powinienem wymontowac, zmienic w biosie???

--
TakaSHI