Re: Co kupic???

Autor: Rafał 'R4v' Błachnio (raist_at_poczta.fm)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 15:30:07 MET DST

Atanazy wrote:
> Doradzcie mi Szanowni Grupowicze w jaka konfiguracje sie zaopatrzyc. Chodzi
> mi glownie o porade dotyczaca plyty + procesora (Intel czy AMD)+grafiki
> Komputer ma sluzyc do zasatosowan domowych: grafika, filmy, programy
> biurowe, nie zaszkodziloby rowniez zeby gierki w miare chodzily. Na caly
> sprzet chce wydac jakies 3 -3,5 tys. (z monitorem)

Duron 1200 - 220zl
MSI KT3 Ultra - 460zl
pamiec 256MB DDR - 300zl
grafika Radeon 9000 - 550
obudowa (tu sie nie znam, ale IMO ponizej 200zl schodzic nie warto)
wicherek 50
dysk Barracuda IV (40-60GB) ok. 400
fdd, klawiatura, mysza - jakies 100-150zl
dvd np. Toshiba 16x - 200
monitor (tu tez nie wiem, ale b. dobra 17" mozna dostac za 1000 bez
problemu)

Razem: 3530.

Jezeli liczysz sie z wymiana plyty i pamieci w przyszlosci, to mozna
zejsc 250-300zl na tych elementach. Konfiguracja jest miejscami zblizona
do mojej, wiec do twoich zastosowan bedzie jak znalazl :)

--
Raf
raist_at_poczta.fm