Witam - nowy jestem i mam pytanie o Durona1200

Autor: Araru (araru_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 15:12:39 MET DST

Witam. W tych pięknych okolicznościach przyrody.
Jestem nowy więc powiem że jestem studentem z Krakowa (i tyle wystarczy).

Mam pytanie.
Od tygodnia mam proc duron 1200 na pycie. asusie. Trochę irytuje mnie
temperatura procesora. Nic się nie wiesza i ogólnie wszystko jest ok ale ile
powinna a ile w praktyce wynosi u was temp procesora tego typu po kilku
godzinach użytkowania - teraz kiedy temp zewnętrzna wynosi ok 24 stopni
(przy zamkniętej obudowie).