Re: sprzęt padnięty czy co?

Autor: Adrian Bednarek (adrian80_at_polbox.com.no.spam)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 14:40:32 MET DST

Użytkownik "Giskard" <dio_at_o2.plNOSPAM> napisał w wiadomości
> Witam,
> Nie wiem dlaczego mój sprzęt nie chce odpalić się pod winXP ani w2k, a
hula
> pod 98SE oaz linuxem (AMD K6-2, Via MVP3, SB Audigy, RivaTNT2 M64 na
> agp...). Czy to wynika z jakiegoś innego adresowania urządzeniami w
> systemach w2k/xp niż w innych systemach? Może coś mam padnięte? Sprzęt
> spełnia minimalne wymagania Microsoftu. Jak to jest jeżeli chodzi o
> współdzielenie przerwań urządzeń na AGP z kartami PCI, czy to się ustawia

Mam podobnie - tzn. probowalem tylko pod XP i dupa - wszystkie starsze
systemy (Win98,ME,linux) chodza w porzadku.
Juz roznych cudow probowalem (wyjecie wszystkiego oprocz grafiki) i nic.
Po instalce sie zwiesza, niebieski ekran, krzaczki zamiast polskich znakow,
cos tam baka o "nieznanym bledzie" i zebym sprawdzil sprzet albo dokonal
upgrade'u biosu. Dalem sobie spokoj w koncu, bo ile sie mozna meczyc.

Adrian.