Re: Drukarka do 250zl

Autor: Adamos (adamos7_at_wp.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 13:58:01 MET DST

Użytkownik "Castrol" <jacek_01_at_poczta.onet.pl.wywalto> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Adamos" <adamos7_at_wp.pl> napisał w wiadomości
>
> Zastanaow sie jeszcze nad Epsonem stylusem color c40ux. Ja kupilem za 249
> zeta i sobie chwale.
> Za taka cene jest to naprawde porzadna drukarka a tusze masz dosc tanie, w
> dodatku mozesz stosowac o polowe tansze zamienniki ktore drukuja wcale nie
> gorzej (jedynie nie kupuj Jet Tecow)

Jesli chodzi o eksploatacje, bede stosowal dopelniaczy znanej firmy :-) (bez
rekalmy), ktorej produkty byly przeze mnie uzywane w lexmarku 3000, niestety
czarny kartridz po 3 latach zaczal zle drukowac, zapchaly sie 2 lub 3 dysze
i nawet "przedmuchiwanie" (prosze bez skojarzen:-) ) nic nie pomoglo.

--
Pozdrawiam
Adamos