Re: Karta graficzna...

Autor: slonpn (slonpn_at_wp.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 13:36:22 MET DST

> niestety tylko dobrze a placisz za to mniejsza wydajnoscia :)))) itp .itd.
> jezeli chcesz zeby gf 4 ti 4200 dorownal 4400 to musisz se pozwolic na 128
> mb i najlepiej msi (o/c super mowie ci ) albo leadtek (o/c cienkie ale
> wydajnosc dobra) albo jeszcze gainward (o/c bardzo dobre i wydajnosc w
> normie )
Czyli, ze co, karty na tym samej kosci, zlozone przez roznych producentow
cechuja sie diametralnie rozna wydajnoscia(bez o/c)? Oj chyba sie z toba
nie zgodze. Inna sprawa, to te 128MB. Z tego, co ja wiem, to ti roznia sie
od siebie jedynie czestotliwosciami taktowania.

--
slonpn_at_wp.pl
C1.1T_at_1.65+512MB RAM on Asus TUSL2-C