Prosba o wycene-zestaw PC

Autor: emes (emes_at_kki.net.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 12:53:44 MET DST

W ciagu najbliższych kilku dni mam zamiar sprzedac kumplowi swoj stary
PC(potrzebny mu tylko do worda i netu ) i wymienic na nowy nie wiem tylko
ile od niego wolac aby zbytnio nie przesadzic z cena ale tez i nie stracic.
Konfiguracja przedstawia sie nastepujaco :

-plyta glowna : Abit AB-BH 6
-procesor: Celeron 400 Mhz (nigdy nie podkręcany)
-pamięć: 384 MB sdram (133 mhz) oem
-dysk twardy: seagate 8.6 GB
-grafika: gf2 mx-400 32 mb (no-name)
-dźwiek: sblive 5.1
-cdrom: LGx52
-obudowa: codegen 6009
-monitor : Daewoo 518 B

mysz , klawiature i fdd sobie daruje...

Myslalem ,ze kwota 1200 pln(plus minus 100-150, ale raczej minus) bedzie
odpowiednia , ale chciałbym zasiegnac opinii znawcow rynku uzywanych PC czy
to odpowiednia cena.

Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi.