Re: pentium 4 vs. athlon

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 12:11:40 MET DST

Użytkownik "Krzysiek" napisał:

> Przeczytaj jeszcze raz dokaldnie co napisal Chektor, bo nie masz racji...

Tak przeczytałem. Tylko Chektor prosi o przeczytanie jakiegoś linku, od
którego zaczął się ten wątek. Niestety mi początek tego wątku gdzieś
wpierdziało (przeglądarka mi się ostatnio rozsypała). Jeśli można, proszę
jeszcze raz o podanie linku. Chętnie zajrzę i sprostuję swoje opinie.

Pozdrawiam,
Sniper