Re: ECS czy Shuttle - która płyta lepsza?

Autor: sesam (sesam22_at_interia.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 11:37:45 MET DST

Użytkownik "Cooger" <squadaq_at_box43.pl> napisał w wiadomości

> mial w swojej kolekcji plyte z 745 na pokladnie. Swoja droga nawet do AS25
> slabo sie przyznaje.
> >
> hłe hłe nikt się chyba do sis-a za bardzo nie lubi przyznawać,
teoretycznie
> lista producentów na 735 i 745 jest znacznie dłuższa i jest na niej nawet
> ... Gigab

Hmm, ale na stronie producenta:

 http://www.shuttleonline.com/spec.php3?model=as25

Nie piszą nic, że płyta obsługuje DDR (widac też to po gniazdach na pamięć),
a gdy rozmawiałem w sklepie ze sprzedawcą, to mówił o modelu, ktory
obsługuje DDr i SDRAm, właśnie na chipset'cie SIS 735. Nowy model juz na
rynku sie pojawił ?

Krzysiek