Re: Czym zmyć pastę termoprzewodzącą z procka?

Autor: Karol Michalak (orient_at_wytnij_to.icho.edu.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 11:44:06 MET DST

Pszemol wrote:

> Ostatnio zdjąłem oryginalny radiator z procka AMD pokryty
> taką dosyć sztywną w temperaturze pokojowej pastą...
> Zastanawiam się: jak umyć procka zanim założę nową pastę?
> Zgaduję że powierzchnia tej kostki jest zbyt delikatna
> aby te zabrudzenia zdrapywać, no nie? Z drugiej strony
> nie chcę tego tak zostawić bo nie będzie odpowiednio przylegać.

Jako, że jest to zapewne pasta silikonowa zmyj to benzyną (99.9%, że
pójdzie) (polecam ekstrakcyjną - mniej śmierdzi). Jeżeli jednak jest
twarda od polimeryzacji i się żeluje a nie rozpuszcza. Możesz spróbować
toluenu czy chloroformu.
Nie polecam mycia wodą i szczoteczką jak to zaproponował Dziku. Jakoś nie
mam przekonania do moczenia elektroniki a i metoda przez niego
zaproponowane jest nieco upierdliwa i raczej brutalna.

Pozdrawiam

Karol

--
Odpisując, wytnij wstawkę antyspamową w adresie.