Re: jaka grafika zamiasta GF2 GTS

Autor: Paweł Wołkowicki (pawelek_79_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 10:41:10 MET DST

http://www17.tomshardware.com/graphic/02q2/020418/vgacharts-05.html

Jak przeczytałem, to się bardzo zdziwiłem, bo ja mam trochę powyżej 1700 na
TNT 2 16MB Vanta. Szkoda, że nie podali na jakim procesorze to sprawdzali.
Wkażdym razie nie rzuca się w oczy nic poza symbolem AMD.
A tak w ogóle, to czy tak naprawdę potrzeba wam coraz lepszych kart do tych
samych gier. Widziałem Gost Recon na GF400 i grałem u siebie na minimalnych
wymaganiach i co? Grywalność ta sama.