Re: co sadzicie o plytach ECS?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 10:14:01 MET DST

Użytkownik "Peli" napisał:

> Ha, to po co kręcisz proce ?

Hmmm... co by tu powiedzieć. Napiszę tak: na codzień pracuję na procesorze z
nominalnymi ustawieniami. A od czasu do czasu podkręcam go sobie, jak to się
mówi - tak dla sportu, tylko po to, żeby zobaczyć ile jeszcze mogę z niego
wycisnąć. Zazwyczaj po krótkim teście spowrotem wracam do nominalnych
ustawień. I na pewno podkręcenie go nie daje takiego kopa jak wymiana na
nowszy procesor, więc raczej nie ma co porównywać.

A tak na marginesie: skąd wiesz że kręcę proce? Gdzieś już pisałem?

Pozdrawiam,
Sniper