Re: Abit KT7 + Athlon xp2000

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 07:33:52 MET DST

Użytkownik Michal_I <szefu_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ak3k11$nk$1_at_news.tpi.pl...
> dzieki panowie za odpowiedzi, chociaz mnie nie zadowalaja :). co
> proponujecie? chcialbym athlona 2000 jaka do tego plytke? i za ile moge
> sprzedac abitakt7?
> Pozdrawiam Michal

a zdajesz sobie sprawe ze nowa plyta to wymiana pamieci na DDR ???
jesli nie chcesz wymienic pamieci to pozostaje tylko coś na KT133A (czyli
nie wiele lepszy) albo kontrowersyjny Sis735 w ECS K7S5A !!

a jesli z wymianą pamieci to cos na KT333 lub KT 266A (np. Solvtek,
Gigabyte .... generalnie cos markowego ale bez przesady