Czy warto

Autor: KarolGT (KarolGT_at_interia.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 01:46:50 MET DST

Witam, chcialbym miec za minimalnie niska kwote wyjscie TV, chcialem sobie
samemu zrobic przelaczke, jednak nigdzie w Krakowie nie moge kupic tej
potrzebnej plytki drukowanej (moze ktos wie gdzie ja dostane) wiec
zastanawiam sie, czy nie sprzedac moje rivy 16 mb i zamienic na
16 mb z tv-out (jesli byly) a jesli nie to na
32 mb M64 z TV-outem lub
jakas inna w tej cenie (czyli kolo 100 zl) z tv-out
Pytanie: Czy da sie ogladac filmy na 21 calowym TV podlaczonym do takiej
karty, z gory dzieki za odpowiedz.

--
Pozdrawiam.