Re: problem - plyta M598lmr

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 00:07:19 MET DST

Hej
Użytkownik "Magic" <magic24_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
ciach

> Dzieki - to w zasadzie problem u kumpla - karta to rzeczywiscie riva
> m64(32MB).
> Wsadzilem do niego moja stara 1 MB karte na cirrusie i poszlo.

Wiem ze to nie moj interes, ale wlasciwie po co? Wydaje mi sie ze ta
wbudowana grafika, SiS530 zdaje sie, choc tandetna, to jednak jest o wiele
lepsza niz 1 MB cirrus

> Wlaaasnie - to Riva m64 32MB.
> Mial ktos taki przypadek rozwiazany pozytywnie?
> Bede wdzieczny za kazda wskazowke.

Hmm, no ja ale na innym PcChipsie (M726) i inna Rivka (chociaz prawde mowiąc
nie pamietam, moze i nie inna) i na AGP wiec nie wiem czy ci to cos pomoze.
726 jest na chipsecie ALI. Z ich strony sciągnalem takie narzedzie ze mozna
bylo ustawiac tryb pracy AGP i jak ustawilem Safe mode to poszlo. Mysle
jednak ze w twojej sytuacji ta informacja niewiele ci sie przydała :(

--
Pozdrovionka
Speedy