Re: Abit KT7 + Athlon xp2000

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 21:02:36 MET DST

 Żaden procek serii Xp raczej nie pójdzie na tej płycie, mam ją i wiele razy
> zadawałem to samo pytanie na grupie.
> Ja wsadziłem niedawno Durona 1,2 i to chyba są max możliwości tej płyty.
> wiem że jeszce zwykły athlon 1,4 (133) też pójdzie, bo robiłem upgrae
biosu
> i mi pokazuje taką opcję !!!

W Abicie KT7 niestet nie pojdzie zaden XP ale w Abicie KT7A nie powinno byc
problemu . Oficjalnie chodza tylko w rev 1.3 ala ja np mialem XP 1700 w rev
1.2 i chodzilo bez problemu a podobniez w starszych wersjach szanasa na to
ze pojdzie jest nawet większa

Pozdrawiam