Re: Myszka optyczna. Jaka ?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 18:53:06 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Wed, 21 Aug 2002 10:41:57 +0200
is the real date, "Henry\(k\)" <henrico8_at_poczta.onet.pl> has written
something quite wise. But he wasn`t the one.

>jest
>
>Tego ja nie twierdzę, może potrzebujesz dodatkowo bezprzewodowej. Po prostu
>jest to moja opinia i dla mnie jest rewelacyjna. Dodatkowo jest dość spora a
>nie na małe tajwańskie łapki więc świetnie leży w dłoni i nie męczy mnie.

Ta akurat jest w moim odczuciu najwieksza wada myszki M$ - jest jak
dla mnie troche za dluga. Poruszam myszka tylko ruchami palcow z
nadgarskiem na podporce, i na poczatku mialem poczucie dyskomfortu,
ale teraz juz sie przyzwyczailem.

Pozdrawiam,
Mordazy.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_poczta.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.