Re: Myszka optyczna. Jaka ?

Autor: Rudolf (rudolf_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 19:35:43 MET DST

"Tomasz Bauer" <tbauer_at_chem.uw.edu.pl> wrote in message

>Jest rzeczywiscie super, ale chwilami mnie jednak martwi:
> czasami przykleja sie na moment do miejsca w ktorym spoczywala -ma
> taki wyrazny moment opoznienia. "Podkladka" jest czarny blat od stolu
> (pseudo drewno :-). Moze wiecie, co z tym zrobic?
> Pozdrawiam :-)
> Tomek B.
Zmień "podkładkę", spróbuj na czymś innym, później zobacz czy na innym
kompie/systemie jest to samo i jak tak do to wymiany, moja niczego takiego
nie ma. Myślę, że może być to problem tej powierchni choć też mam takie
pseudodrewno i jest ok. Zobacz na czymś bardziej matowym jeżeli twój stół
jest "oblaskowy".
Pozdrawiam
Rudolf