Re: Socket A: KT333 vs KT400

Autor: Paweł 'Dziku' Spychalski (dziku_at_dzikie.net)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 17:24:28 MET DST

> Czy kupić płytę na chipsecie KT333 czy może KT400?

Zdecydowanie KT333. KT400 to nowość która tak na prawdę nie oferuje nic
nowego.

> Niby na KT400 jest V-link o przepustowści 533MB/s, pozatym jest AGP8X. W
> sumie moja karta graficzna obsługuje tylko AGP4X, ale myślałem o tym jako
> rozwiązaniu przyszłościowym. Z drugiej strony jednak obawiam się sytuacji,
> że za dwa lata włożę nową kartę graficzną i płyta znowu jej nie pociągnie.
I co z tego że AGPx8. Prawda jest taka, że przyrost wydajności między AGPx a
AGPx4 to około procenta, a w zasadzie nalezy założyć że wszytko dzieje się w
granicy błędu. To zgadnij jaka będzie różnica między AGPx4 a AGPx8. Jeszcze
mniejsza. Poza tym, nie obawiałbym się sytaucji że czegoś nie pociągnie. AGP
jest kompatybilne w dół, czyli karta AGPx8 będzie działać z płytą AGPx2 a
nawet AGPx1. To nie jest problem.

> P.S. Z producentów wybrałem Soltek'a i MSI'a.

MSI

--
Pozdrawiam,
Paweł Spychalski aka Dziku