Re: Jaki Flatron? A moze Philips?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 16:39:52 MET DST

Użytkownik "Anakin" napisał:

> Polecam tylko monitory na kineskopach Trinitrona : Sony, MAG, Nokia

Kiedyś też myślałem, że Trinitron jest debeściak. Niestety moje
rozczarowanie nastąpiło, gdy kupiłem niemalże w tym samym czasie kilkanaście
monitorów firm Sony, Samsung, LG - wszystkie z płaskimi "flagowymi"
kineskopami każdej z firm. Wtedy stwierdziłem, że Sony jak na swoją cenę, to
stanowczo kiepsko wypada na tle swojej konkurencji. A gdybym porównał do
kilku modeli Eizo czy IYAMA, na których również mi przychodzi pracować - to
Sony nie ma w ogóle z czym wyskakiwać.

Pozdrawiam,
Sniper