Re: Zasilacz- pali sie

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 15:10:05 MET DST

Użytkownik "Andrzej Biernat" <andrzej_at_copymax.pl> napisał:

> Drugi raz w przeciagu 6 miesiecy zepsol mi sie zasilacz ATX 300 W. Co
moglo
> byc przyczyna tak czestego uszkadzania sie tego sprzetu.

Główna przyczyna to chyba po prostu kiepski zasilacz (czytaj Codegen,
Rubikon, itp.). Jeśli wydajesz na zasilacz 80 zł, to nie dziw się, że tak
krótko pracuje. Ale z drugiej strony, jeśli masz przepięcia, w budynek w
którym mieszkasz walą pioruny, to palenie zasilacza należy do jego
obowiązków mających na celu uratowanie reszty sprzętu - w przypadku
kiepskiego zasilacza z dymem może pójść również reszta podzespołów.

P.S.
Mam kolegę, bardzo znanego i poważnego elektronika. Jego motto życiowe:
"dobry zasialacz to podstawa sukcesu".

Pozdrawiam,
Sniper