Re: Socket A: KT333 vs KT400

Autor: tHRall (tHRall_at_interia.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 13:52:32 MET DST

> dziwie sie bo mam 2 asusy gf3 na kt7 i kt7a na 250 marnych zasilaczach...
Ja mam Gainward'a GF3 Ti200 GS 450, to już jest podkręcone fabrycznie może
dlatego chce tyle prądu.
> sprawdz czy nie popekaly ci trafka przy sokecie ew kondensatory...
trafka to te pierscienie owinięte drutem czy coś innego? Kondenstatory są
prawdopodobnie OK, te przy slocie AGP też, tzn ten krzyżyk na nich jest
wyraźny - nie jest wybrzuszony czy coś takiego. Wiem, że pisano o problemach
z tą kartą na Abit'ach. Może powinienem kartę zmienić?
Pozdro, tHRall.