Odp: Nagrywanie Audio CD - problem

Autor: lelec (lelec_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 13:24:04 MET DST

Użytkownik <tomry_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:7ebe.0000009d.3d64bf62_at_newsgate.onet.pl...
> Witam
> Od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem nagrywki LiteOn LTR-40125.
Metoda
> prob i bledow (echh dobrze ze nabylem plytke CDRW ;)) ) powoli sie ucze.
> Ostatnio mam pewien problem z dogrywaniem kolejnych utworow na plyte. 1.
Nie
> zamykam sesji (wiem ze na sprzecie audio bede mogl to odtwozyc dopiero po
> zakonczeniu sesji na plycie)
> 2. Nagrywam w trybie TAO
> 3. Pierwszy utor nagrywa sie idealnie.
> Problem pojawia sie przy dogrywaniu nastepnych. Otoz ostatni utwor juz
> nagrany wydluza sie o ok 2 min ciszy :(((
> Jak temu zaradzic?
> Aha nagrywam w Nero 5.5
> Pzdr
> tomry

nie jestem ekspertem, ale jesli chcesz tego potem sluchac na zwylkym
kompakcie, to lepiej nagrywaj wszystkie kawalki za jednym razem! (dziwne, ze
wogol cos ci to odtwarza!)
oza tym, niektore starsze cd nie czytaja 700 MB...

pzdr
lelec