Re: SoundMax pod DOSem

Autor: Roman Rogóż (r.rogoz_at_szpitaljp2.krakow.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 13:22:59 MET DST

Użytkownik slawek_xl_at_poczta.onet.pl napisał:

> Sprawdź w autoexec.bat czy masz wpis:
> SET BLASTER=A220 I5 D1 T4
> lub podobny (jeżeli są różnice to nie zmieniaj)
> Jeżeli nie masz dopisz j.w.
>
> Jezeli pomimo istnienia tego wpisu nie będziesz miał dźwięku pod DOS to pewnie
> trzeba dodać programową emulację soundblastera.
> Być może potrzebny program znajdziesz tu:
> http://www.soundcard-drivers.com
> szukaj pod Analog Devices
>
> Sławek

wszystko super znalezione (chip AD1885)
Jest nawet driver inicjalizujący pod DOSa
ale wymaga włączenia emulacji SoundBlastera w BIOSie (znane z Awardów)
Niestety w Biosie Compaqa tego już nie ma i driver nie może
zainicjalizować dźwięku
No i kupa, ale i tak dziękuję za pomoc.
tak przy okazji czy oprócz programu VDMS emulującego środowisko DOS na
win NT 2k z obsługą SB dla starych gier znacie coś innego bo tego
wynalazku nigdy nie udało mi się uruchomić z dobrym skutkiem.
Roman Rogóz