Re: ...lamerzy, ile można dyskutować o TVout?

Autor: grzybu (grzybu_at_obywatel.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 12:17:41 MET DST

> Chyba wszystkie karty robione są na kilku klockach Chronotela i BTC
> o podobnych parametrach sygnału wyjściowego.
Ati też?

> Kluczową sprawą jest sposób podłączenia do TV i sam OTV.
Kabel i sposób podłączenia mam stały od czasu ATI Rage 128. Telewizor też.
Długość kabla to ok 15 m. Kabel jest dobrej jakości i bardzo gruby. Sygnał
jest wypuszczany jako composite.

> Z drugie strony jakość OTV - większość telewizorów to kupa złomu o marnej
> zbieżności,na malutkich <28' TV tekstu zwyczjanie nie odczytasz, tak więc
> nic dziwnego że jeden z nas zachwyca się GeForcem a drugi nie ... bo
pewnie
> macie różne kable i różne OTV:)

Telewizor mam 28' i naprawdę widać różnicę w jakości wyjścia TV.

A tak przy okazji: w różnice jakości obrazu na monitorze przy różnych
kartach też nie wierzysz? Przeciesz np. w wypadku ATI Radeon to jest ten sam
ramdac.

--
Pozdrowienia
Grzegorz Rakoczy