Re: PCI->ISA?

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 22 Aug 2002 - 12:32:44 MET DST

Jakiś czas temu miałem ten sam problem. Potrzebowałem włożyć kartę muzyczną
(wartą 6000 PLN) na złączu ISA do nowego kompa wyposażonym tylko w sloty
PCI. W Polsce niestety nic takiego nie znalazłem. Udało mi się coś takiego
znaleźć w jakimś amerykańskim sklepie internetowym. Niestety nie pamiętam
adresu. Ale cena była tak przerażająca (250 $), że dałem sobie luz. Kupiłem
inną płytę główną.

Jeśli chodzi o informację, którą ktoś napisał, że coś takiego nie istnieje,
bo nawet nie da się przykręcić, to moje sprostowanie jest następujące:
przejściówkę przykręcało się do slotu PCI tak samo jak zwykłą kartę, a kartę
ISA przykręcało się do przejściówki.

Pozdrawiam,
Sniper